Ny vecka, Ny dag

Godmorgon! 
Sitter här efter att precis ha käkat frukost och träffat Rebecca som ska vara här hela veckan, funderar enormt mycket på lite allt möjligt. Bland annat hur folk ser min blogg från andras ögon. Jag bloggar ju mest om min vardag och har ofta iphone bilder då jag mobilbloggar för det mesta. Det hinns liksom inte med att göra massa andra inlägg om utrustning m.m som jag gärna velat haft tid med, men sen jag började på Wången så har min tid knappt räckt till, inte hunnit sitta vid datorn vilket är vääldigt olikt mig.
 
Min blogg har blivit "en vardagas blogg" totally, ska försöka skifta lite. Jag strävar inte efter att bli en stor bloggae, tycker bara det är kul att folk gillar att läsa om min vardag. Det enda jag vet och vill är att jag bloggar för att kunna skriva av mig, ha mitt liv som en "minnes bok" där man kan gå tillbaka och tänka, skratta, och undra varför man skrev/gjorde sådär? haha:) Just nu satsar jag inte på blogg statistiken, och det känns skönt att inte ägna flera timmar åt endast bloggen. Sen jag började på Wången har jag fått känna att jag faktiskt har ett helt annat liv förutom datorn, jag behöver inte flera timmar åt att stirra in och vara en komplex datanörd, det behöver inten. 
 
Kort och gott sagt med andra ord, bjussar på en lovely bild på Valsa och "borstexperten" Bella vet hur man gör;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback