Uteritt på dem fina <3

Red ut på Blika med Bella och Amanda, dem red valsa och thengill. Snön bokstavligt talat vräkte ned, helt sjukt! Vi fick dock ingen bild på det med mobilerna.. Sjukt kallt och vi frös som tokar "åh vilken mysig Uteritt på våra fina..." haha man kan ju alltid försöka intyga sig själv om de;)

Blika var väldigt fin och duktig idag, vet ute om jag kan säga att hon var lugn men hon var väldigt lugn för att vara
Blika på Uteritt. Väldigt stolt över henne idag, det var nog mest bara jag som oroa mig över att hon skulle vara överpigg.. Men struntade i det och tänkte på annat, gick hur bra som helst så i torsdags var det nog bara jag som satt och spände mig och var lite nervös..:)

Nu kurar jag ned mig framför tv:n, käkar lite nudlar och bara myser under täcket!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback