Vart hos Rodi idag♥

Blir så glad över fina kommentarer, är riktigt nöjd över bilderna på min bästa vän och Aska, men det blir som pricken över i:t när dem är så vackra bägge två!!
Har spenderat min dag ute i stallet hos underbaraste Rodi, kan inte beskriva med ord hur lycklig jag var och är över att träffa prinsen. Han har vart den saknade biten, nu är jag hel igen♥
 
Red barabacka, busade lite från marken och bara hade kul. Min lillasyster red också lite på honom i skritt och tölt, så duktiga så. Denna vecka håller vi på med ännu ett projekt som jag kommer arbeta med varje dag till senast Fredag skulle jag tro. Tror det kommer blir riktigt bra resultat, kommer ut på bloggen när det är klart allt ihop. , Eftersom jag bara är hemma till på Fredag så har jag mycket att klämma in, stallet som är prio ett, träffa alla kompisar, fira folk och mig, iväg och fotografera samt projektet då.. Hade gärna haft en vecka till hemma så man hinner med allt i lugnare takt:-) Var även och firade min mormor på em som fyller 60 år.
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback