Longerat Blika:)

Vart ute och longerat Blika, tränat inför longeringsprovet. Det gick som det gick för mig och Amanda med andra ord. Vi har full shå med att hålla koll på spöt och linan och såklart var Blika inte världens enklaste att longera med tanke på att hon ville vända upp hela tiden, lite problem hit och dit då man heller inte får ha linan i marken. Var iof lite kul ändå;) När hon väl var igång så såg det riktigt fint ut, hon är en liten busig men rolig häst hon.
I helgen ska jag sätta mig ned och redigera bilder från Járnhestur, måste få det gjort men har inte haft tiden.
 
Ska göra ett inlägg med massa bilder på en riktig busig Blika när jag och Amanda longerar, har en hel drös med sånna bilder haha! Två bilder på söta flickor:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback