Longering& ridning

Longerat S.Ymir idag, gick fruktansvärt bra med tanke på att jag kom ihåg allt;) han är så himla fin.

Efter de tog jag in brasan, red henne lite lätt i ridhuset då hon ska ridas lugnt, mycket skritt. Red lösgörande övningar i skritt och tölt, väldigt lugn och fin. Hon är ju femgångare vilket jag känner att ja inte kan så mycket om, så tölten vart väl inte så bra som den kunnat bli, lite pass taktik och så. Men jag kommer nog kära mig mer under åren:)

Är sååååhäääär trött, ridit varje dag denna vecka utom tisdag för då hade vi körning, så är jätte glad över det samtidigt som man blir så trött i kroppen. Nu ska jag bara ta det lugnt, imorgon ska vi till Åre på marknad och lite sånt-tjiing:)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback