Mondaay

Var hos "herr doktor" i Krokom, inge allvarligt som tur är, dem tror inte att det är någon sjukdom heller. Mer överansträngning, så får inte på två veckor göra nånting. Får inte ha jouren i helgen heller så har bytt med Maja till nästa helg, får inte ha då heller egentligen men ja... Så som så ser det ut, men jag är tuff å bryter "regeln" redan när jag kommer tillbaka till stallet:) Ska egentligen inte rida heller men det där egentligen haha ja det bryr vi oss inte om, hästar är mitt liv, stallet är mitt liv, inget kan hindra mig... så de så.
 
Longering stod på schemat idag, hade Thengill. Gjorde allt rätt denna gång utom en enda liten detalj och det var att gå in till mitten. tur för mig att vi inte hade prov då:)
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback