överlycklig tjej- gårdagen

Tänkte skriva lite om gårdagens äventyr då jag inte orkade igår, ni kan ju förstå att jag slocknade ganska fint i soffan sen.
 
Började med att Annie & Frida skulle hämta en häst som skulle starta på Östersund-travet, stod nån grävmaskin ivägen när dem skulle hämta den, så dem som jobba fick krångla med att flytta den. Inte nog med det så hade dem gjort samma sak när dem hade tranporten och hästen i också. Sen åkte dem till Wången för att hämta upp mig, då hade vi knappt med tid att hinna med tåget- tar 40 minuter ca att åka in till Östersund och vi hade 30 minuter- så vi körde i rallyfart mot tågstaton, inte nog med att vi ralla förbi 3 polisbilar så åkte övre luckan ned på transporten. En som heter Erik försökte stanna tåget åt oss om han så skulle lägga sig framför tåget haha! Nej men vi han precis med minuten, tog mitt pick å pack och kuta!
 
Hann ju med det i alla fall, allt gick bra med byten förutom dem sista 2. I Gävle hänka jag på ett gäng som skulle på samma tåg som mig, dem skulle till Cyrien, och i Uppsala prata jag med min pappa och far runt som en liten älg. Hitta tillslut rätt tåg och tog mig hem;) Det kallar jag power med tanke på att det är min första gång jag åker tåg helt alone.
 
Överlycklig tjej åkte direkt från Avesta tåget till världens underbaraste häst då vi ändå skulel visa mamma vägen till banan. Tror aldrig Roddan fått så många pussar, kramar, pussar och ännu mer kramar som då. Kändes helt overkligt, överlycklig var det enda jag var. Gav han ett stort äpple och så fick han bli ompysslad och borstad lite. Hade inte ens vart hemma innan, tänkte bara på Rodi♥ Kramade om alla på gården och så gick vi in och myste med dem nya kalvarna som inte alls var gamla. Haha kul att mina föräldrar tyckte det var kul å roa sig med iaf;) Så såg min dag ut igår!
Here i Come, on My way homeÅkte direkt från Avesta tåget till Norberg för att mysa med min underbaraste!! Sen hem till Fagersta, imorgon ska jag träffa lite folk sen blir det stallet:)
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback