tillbaka på Wången!

Tog 10 timmar att åka hem till Wången igår, snacka om att jag var trött. Stort minus till all väntan på tåg..
På förmiddagen har halva klassen vart till kostall och andra halvan gått igenom säkerhet och kört lite med trimmning/traktor, vad jag förstått det som. Jag var en av dem som åkte till kostallet, så nästa vecka har vi det andra.
 
Precis vart ute och kört Ragge på hinderbanan, han och Myran är så duktiga och verkar tycka det är kul. Synd bara att det ska regna:) Har laddat ned bilder från helgens tävlingar, ska redigera dem idag om jag hinner så dem kommer ut.
 
 


Fin häst!

Jag bor också i västmanland ;)

Svar: Ja verkligen!:)Jasså vad roligt, jag bor just nu i Jämtland för plugg på Wången:)
elin eriksson

2012-09-22 // 09:11:47

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback