Today is The day

Kniper lite i magen- today is THE day, Elin åker hem! Är så glad, så nervös, så överlycklig. Känns lite konstigt att säga "idag åker jag hem" och man på Måndag säger "idag åker jag hem", det ena blir mer hem till min familj, det andra blir mer hem till MIG. Haha.
 
Stortrivs här uppe, kunde inte hamnat på ett bättre ställe känner jag. Fått vänner för livet, och alla är så sammansvetsade. Man ser ju ändå varandra nästan hela tiden, man blir som en riktig familj här uppe.
 
Känns heeelt overkligen att jag imorgon ska till den som betyder så mycket för mig, han som alltid ställer upp för mig och han som är den bästa- R o d i. Kan inte vara lyckligare, en hel helg med Rodi, det betyder mer än något för mig just nu<3
Åker om en halvtimme, så tar det ca 40 minuter till Östersund och så går tåger 11.36. Liten tjej blir större, åka tåg själv för första gången. Haha;)
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback