Träning inför longeringsprovet:)

Nu på eftermiddagen har jag och Amanda tränat till longeringsprovet på Isak, han var jätte busig- och känslig. Går jätte smidigt att longera och se till så att linan inte blir till en liten ring, men så fort spöt dyker upp så blir det problem. Vi tränade med att hålla i spöt idag också då det kommer med på provet, Isak hoppa till och skutta runt lite hur som helst när det "kom efter han" ;) Man står ju som i en trekant, jag är mittpunkten, min främre hand mot bogen och spöhanden mot rumpan kan man säga.
Många som åkte hem idag, så känns ganska lugnt och skönt här borta, bara vinden som tjuter. Ikväll blir det in till Nälden, snacka om att vi ska köpa godis!
 
En bild på mig & Isak, visst har vi vacker utsikt vart man än går. Känns som att leva i en dröm, dock blåser det förjävla mycket:)
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback