Back to Wången, men dem bästa♥

Godmorgon! Jag hade ju tänkt tatt sovmorgon till klockan 10 men som vanligt när jag väl kan sova längre så ligger jag helt klarvaken i sängen från 6-tiden imorse. Det var ju skojj... har packat klart det sista, fixat mig och bara gått runt i huset.

Idag åker jag ju tillbaka till Wången efter att vart hemma & på praktik i 6½ vecka vilket iof är ganska mycket, så nu laddar jag inför sista rycket, 2 månader och 3 dagar kvar tills jag tar sommarlov...tjoho! Bäst av allt är att min allra bästa vän Nellie följer med upp till Wången, Rebecca också vilket ska bli så himla kul, kommer bli en grymt bra vecka♥

Så kommer spendera hela min tid på ett tåg idag, ikväll när vi kommer fram till Östersund ska vi hitta nått place to eat och så går vi nog runt där lite:) Ha det gott, här kommer lite ovisade bilder på mig och Rodi tills vidare.

 
 


» fanny

jättefina!:)

Svar: Tack:)
elin eriksson

2013-04-07 // 20:50:26

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback