Blogg-appen krånglar

Försökte blogga imorse med appen via iphone har vart hur knepig som helst dem senaste dagarna. Man kommer in till och från. Har kviterat ut en dator från skolan idag då min har gett upp helt, så nu hoppas jag kunna fixa till lite saker som designen vilket är ett utav många exempel som inte gjorts än.
 
Under morgonen har vi haft naturkunskap, vi kollade i stallarna med hjälp utav nå värme sak och rökpuffar hur ventilationerna såg ut och hur bra luft det var när dörrarna var öppna/stängda osv. Sen har jag inte  gjort så mycket mer men har körning om en timme så får väl vänta ut på det sålänge.
 
Hade tänkt att fotografera idag men har massa annat som ska göras, ska träna Gambri och ev hjälpa Felicia med sin häst så får se om det hinns med. Behöver lite nya framförallt bra bilder:-)
 Glöm inte att följa mig på instagram: islandsteam
 
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback