Dax för en springtur

Tjohoooo, ska låna min kompis dator och fixa Ps så den nya designen kan börja forma sig, underbara vänner som ställer upp och som tacket tvingar jag ut'na på en springtur... måste ha lite stöd och motivation:-) Så grymt kul att springa när man sprudlar av glädje, bästa känslan någonsin. Dagen idag har inte heller vart helt fel även fast man vakna på fel sida.
 
Hästarna räddar verkligen ens dag, tänkte skriva ett litet inlägg om min bakgrund om just det ämnet tills imorgon då man faktiskt kan säga att hästarna räddade mitt liv. 
Ha det så super gott och till er som kvalat Junior-SM/SM idag- Stort grattis till er och bra jobbat allihopa, super kul... har hållts uppdaterat lite under dagen:-)
 
Tjeeeeenare



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback