Frihetsdressyr med Gambri

Tränade i paddocken idag, Gambri fick nog lite för mycket frisk luft på en och samma gång och körde sitt eget race. Haha tusan vad jag fick springa i början för inkallning fanns inte i hans värld, han var som en pigg ferdinan och ville lukta på blommorna. Skrattade högt för mig själv medans jag försökte få han uppmärksamhet. 
 
Eftersom han inte är så hipp än utomhus blir det mestadels paddock träning,förutom nästa gång då vi behöver använda oss av lite hinderstöd o
 
sv. Det är väldigt nyttigt att träna ute då det är de vi sen skall göra. Måste "ha han med mig hela tiden". Skrev även till Carolina Grudin idag, en person jag ser mycket upp till och som jag även gått på kurs för. Fick massa tips och råd och insåg att ungefär hälften av träningen hade jag Gambri med mig, annars tar han varje chans han får till att busa till det lite. Hårdträning som gäller, vi måste ju lägga upp programet snart;)
 
Ska snart ut och springa med Fridaaboi och hundarna, men känner att jag redan sprungit för idag. HAHA!
 


» Sofia

Åh va roligt med hästar! :)

2013-04-25 // 18:54:31

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback