Gambri<3

Dagens ridning blev såklart på underbaraste Gambri, vi tränade på ridprovet som jag ska ha han på. Det gick HUR bra som helst och kändes mycket lättare med någon jag verkligen känner. Allt gick bra!

Fixade även nya stigläder och stigbyglar till han, hans är det massa olika hål i t.om stigbyglarna var olika haha... Fick hjälp av Hanna att smörja in all hans utrustning, så imorgon om jag hinner får ja slänga in resten i tvätten. Är ju tävlingar hela helgen och jag är taggad!! Ska fota och vara hästskötare till bästa Carro och S.Ymir, kul!:)

Nej, snart dax ner till stallet igen. Ska kolla när Felicia tränar Gimli från marken.. Så himla duktiga, man blir ju så stolt å glad vilket dem förtjänar att höra!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback