Lång dag som fortsätter rulla på:)

Hästarna får vilodag idag, har inte tid att varken rida Julle eller träna Gambri.Som jag skrev igår hade jag fullt upp, idag är en likadan dag... Bara lektioner idag till 4, fast har setat och pluggat flitigt på rummet sen halv 3 istället. Fixat iordning mig och sen ska vi ettor ha gemensam middag med VD:n osv med efterätt å "allt"halv 5, för att sedan vid 7 tiden åka och bowla. Haha, Annie sa typ att man var inte tvungen att följa med MEN det är ett KRAV... BRA SAGT DÄR ANNIEBOI!
 
När vi kommer hem ska jag ut och springa, en fågel viskade att travbanan har bra springunderlag nu när snön smällt så in åt bomben! Kommer säkerligen ha ont som tusan i ben och armar. Ni kanske redan har märkt lite skillnad i bloggen? Häst & Fotobloggen is "over", vill ha en mer personlig blogg som speglar sig efter mig mer, så nu blir det såhär, hästar, foto, design, vardag och såklart träning/hälsa. Går inte att heller ladda ner photoshop på denna dator så är lite ledsen, men det kommer... det kommer:-)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback