Sofia bloggar/kvällen för mig

Sofia bloggar, update från lillasyster & Rodi där hemma:
Idag åkte jag ut till Rodi efter skolan. Jag gjorde inte så mycket idag men jag red ute i paddocken. Han var ganska sölig, men då och då så fick han lite energi. Fast efter en liten stund ridning så blev Rodi rädd och stack iväg med mig. Sjukt fort gick de! Haha, Eva trodde att jag skulle ramla av.
Gick bra och jag ramlade INTE av. Tyvär var Rodi för rädd för att rida nå mer idag. Blev bara lite borsta, gosa och ge han mat/ Sofia
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Gokväll! Hela helgen är fullspäckad och ikväll var vi först iväg och handlade, sedan åkte vi för att titta på ett stall där Ninas dräktiga sto ska stå (blir lite stressigt med ett föl på wången) där fick vi se ett super litet föl som kom natten till idag, sååå himla söt! Vi busade även med hennes hundar/hundvalp innan vi åkte. 
 
Nu är jag uppe för att bara byta om, klockan 22.00 åker vi in till Östersund, mmm... donken!
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback