Torsdag-ridning

Hade annat som stod ivägen igår så hann inte blogga, får ta det där med iPhone inlägget senare..

Vi red för Sara idag, först hade vi teori om hästens gångart skritt och trav. Sedan skulle vi rida i skritt och trav lite självständigt för att sedan visa upp varandra trav delen. Där tittade ca hälften på hur hästarna travade, medans andra hälften fick visa upp.
Jag red Valsa, det gick jätte bra och hon är så lugn å snäll så kunde fokusera extra mycket på min sits. Har förbättrats enormt mycket sen jag började här och idag kände jag verkligen skillnad.

Det är kul att vi har så duktiga lärare här på Wången:-)

Löslongerade sen L.Ymir i rundkorallen. Han var jätte glad att få röra på sig:)



Tack för att du tar hand om han:)

2013-02-07 // 17:16:06

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback