Att blogga tillsammans/enskilt

"Att blogga tillsammans"

Har funderat många gånger om att blogga tillsammans
med någon/några, men har inte orkat leta efter någon och dem som frågat om jag söker någon bloggpartner har ofta varit väldigt yngre än mig, inte kunnat stava, och lägga in många "slarv inlägg".
En la ut varje dag på vad hon äter, haha ja ni kanske förstår. Inte riktigt vad jag är ute efter. Det kanske inte går att ha det perfekt, men att man lägger upp design, inlägg osv så gott man kan, det är ju tanken som räknas också:) Nu på senaste tiden att driva en blogg helt själv känns kanske lite stressigt, men jag lovar- ALLA bloggare har någon gång varje år perioder då det blir lite olika inlägg, kortare/längre, nogrannare/slarvigare pga många anledningar. 
 
Om jag skulle hitta några (Max två andra) som verkligen går in för att ge bloggarna en trevlig blogg att läsa, ja men att man verkligen hittar dem man passar in med så skulle jag självklart kunna starta upp en med någon annan. Skulle kännas som att man mer kunde göra nogrannare inlägg utöver det man skriver och nästan bara om ridningen/hästarna. Nu när jag bloggar själv måste jag fylla ut dem utrymmen med annat och det är mer "press" även fast jag bloggar för att jag själv vill.
 
När man bloggar ihop tycker jag det finns punkter man ska följa/ ha för varandra. Det är grymt viktigt att man trivs ihop och vill samma sak med bloggen, tex att nå ut till flera!
Blogga tillsammans:
-Ha respekt för varandra, föra olika/lika åsikter
-Vara öppna för varandra, kreativa och bolla ideér
-Engagerade, åka till varandra och fota, hitta på kul saker att dela med sig utav
-'Vara eniga, man kommer inte kunna vara eniga om allt, men man kan alltid hitta
något däremellan:)
-Veta vad båda/alla vill, satsa högt- eller lågt
-Vara vänner, veta saker om varandra, kunna umgås och hålla på med det man gillar. 
Förstärka vänskapen helt enkelt, för ni är ändå bloggpartners.
 
Jag som bloggare hade självklart velat blogga med någon mer med samma intresse, göra ett STORT jäkla lyft för islandsvärlden och visa att vi också finns. Då hade jag nog vart mer engagerad till allt och kunnat ha folk att bolla ideér med vilket gör att hjärnan börjar ge motivation till blogga, och komma med nya ideér!
Jag skulle säga att ska man blogga flera ska man vara MAX 3st, annars kan det bli väldigt rörigt. Ett till tips, har ni olika bloggar med samma mål och många unika läsare, varför inte slå ihop er och bli ÄNNU större?:)
 
 
 


» Kim

Intressant inlägg verkligen! Skulle också vilja visa att islandshästar också kan, även om jag själv inte tävlar min islandshäst eller ens vill tävla så hatar jag när islandshästarna döms.

Vill du blogga tillsamans med någon skulle jag jättegärna vilja blogga med dig, du verkar ha så bra tänk och din blogg är så intressant och välskriven, så lätt och skönt att läsa! :)

Svar: Hej Kim! Kul att du tycker de! Har du någon blogg man kan kika in på?:)
elin eriksson

2013-01-13 // 21:45:52
» Kim

Har bloggat massor men låst allihopa nu när jag inte bloggar någonting tyvärr..

Svar: Jaha, det var ju synd:)
elin eriksson

2013-01-13 // 23:33:52

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback