Hjärnan spelar mig ett spratt..

Går verkligen in för träningen och det känns idag i hela kroppen, till och med rumpan(!!). haha! Dem nya träningsmaskinerna vi fått in är awesome- när man väl förstått sig på sig dem. Idag blev en " jag ska inte göra någonting- dag", väldigt skönt och har faktiskt känt mig hungrig!
 
Min hjärna har börjat spela mig ett spratt när jag börjat träna och tänka på ett helt annat sätt, så jag har inte kännt av När jag är hungrig, på så sätt har min magsäck krympt och jag har knappt kunnat äta normala portioner för då känns det som att jag kommer spy. När jag väl äter så känner jag " shit jag måste få bort det!" och springer till gymmet för att få bort det ur kroppen. Pratade med min mamma idag, var osäker på om jag skulle berätta men gjorde det iallafall. Så tog mitt CRUNCHY paket och började äta ur med sked, och i början led jag verkligen men nu vill man bara ha mer. Just nu är jag bara rädd för min mage, medans jag sitter och försöker få i mig mer. Men det går nog bra:)
 
Måste försöka ändra på mitt beteende det vet jag själv, men nu när man väl börjat är det sjukt svårt att ställa om hjärnan igen. Samtidigt som jag sitter med min dryga Matte nästan varje dag. Så som så ligger det till, nu vet ni det också.
 
Vi ryttare måste ju kunna äta bra fast vi tränar, det är bara att man måste ställa om och hoppas på att det blir bättre:)
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback