L ö r d a g

Det är sjukt kul att ni fortsätter kolla in här fast jag inte är på topp just nu, mycket att stå i och jag landar återigen på mina egna fötter.
Tar hand om Majas häst Yrpa idag, så har haft lite att pysslat med nu på morgen och resten utav dagen.. Jag och några till ska tolka efter lunch, vilket jag har längtat efter hela vintern. Så fruktansvärt kul!
 
Var lite överglad igår kväll vilket ni kanske märkte på mitt flummiga inlägg, somnade med ett stort leende på läpparna och är lika glad idag. Bara tanken på att jag ska vara hemma så länge, mjukstarta på Romme med Rodi, praktik hos Jamila, umgås med mina underbara bästa kompisar. Ja allt. Jag tror det är svårt för er att förstå vilken känsla det är.. när man bor över 60 mil hemifrån i flera månader och sen får vara hemma i hela 6½vecka! Bästa av allt är att min ALLRA bästa vän och syster åker med mig upp Söndag vecka 14, blir så glad att jag nästan gråter.
 
Har allt att se framemot... Ha det gött/ Elin
 
 


» Hanna

Hej, en liten fråga bara.. Hur duktig måste man vara för att börja på Wången? T.ex jag har aldrig töltat (annars hanterar jag de andra gångarterna rätt bra) tror du det skulle bli svårt för mig då? :)

Svar: Det är inte så svårt att komma in längre, beror lite på hur året ser ut. Så länge du har godkända betyg och några fler högre betyg, och är villig att lära sig så kommer man in! Det finns dem som aldrig kört travhäst som börjar på travlinjen, likaså på islands sidan så behöver man inte kunna allt:) Man lär sig om man inte kan, det är ju de som är meningen:) Jag tror absolut inte det kommer bli svårt för dig, det är väldigt bra instruktörer här som hjälper en!
elin eriksson

2013-01-27 // 09:27:36
» Hanna

Okej, tack så jättemycket! :D

2013-01-27 // 12:54:48

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback