Mot Wången igen då!

Godmorgon mina underbara läsare!


Just nu är jag troligen påväg till stallet, ska fixa och pussa på Rodi innan vi åker. Så härligt att åka bil, man kan sova på ett helt annat sätt och bara breda ut sig. Jag åker med Jonna och Krister upp då hon ska ha med sin fina Vaengur upp till Wången igen efter att ha vart hemma under lovet- som jag;). Tyvärr åker inte Rodi med upp, tror inte jag kommer ha med honom upp alls hur gärna jag velat, men jag vill nog ha med någon yngre upp som man kan utvecklas mer tillsammans med. Så har jag något att längta till när jag kommer hem. 
 
Vi är redan inne på termin två och tiden går så sjukt fort, denna termin ska jag verkligen satsa på skolan och hästarna såklart. Jag blir så grymt besviken på mig själv när det går dåligt, för jag vet att jag kan prestera mer, då börjar jag bara tänka på allt negativt och stänger av... vill bara försvinna. Men nu är det 2013 och vi blickar framåt, som sagt det är ju VÅGENS år. STAY POSITIV!

Ni ser eller hör nog inge mer ifrån mig idag beroende på när vi kommer fram, blir sålänge en bild i respris som jag gillar stark. Min mosters hund Gösta! ↑↑↑↑



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback