Trött, sliten, men mår underbart bra!

Hej! Allt bra med er? Haft så mycket att göra om dagarna så motivationen till att blogga har vart lite seg, mycket roligare när man är hemma, kan ta massa fina kort och skriva om Rodi. Men det här funkar väll också antar jag, försöker verkligen se till så att det inte bara handlar om häst eller bara om tråkig "vardag" eller om nått ute på helt annat spår. Händer så mycket mer än bara hästar i mitt liv just nu, skolan och träningen ligger på så hoppas ni inte blir helt besvikna om jag inte enbart vill ha en "hästblogg" utan i lite mer uträckning...
 
Efter den här veckan är jag helt slut, fått ett träningspass varje dag sen i Söndags. Idag åkte alla klasserna till Nälden för att åka skridskor och sen skulle två treor ha lektion för oss, så man är lite trött nu:) Ska städa mitt rum och gymma nån gång, blir säkert ikväll. Min tränings polare åkte nyss hem så Maja skulle ner med mig, hoppas bara hon orkar. Mycket roligare att träna med ihop:)
 
Nästa vecka är det tänkt att vi ska byta passhästar, men har varit riktigt roligt att ha Gandalf å sköta om. Spännande och se vilken vacker själ det blir då!
 
Duuktig Gandalf!:-)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback