Planerna ändras.. men är glad ändå...

Det verkar ta sin lilla tid för horseworld.se att få fram statistik å dylik. Så nu tänkte jag sakta men säkert börja göra om en helt ny blogg med en helt ny design, nytt namn och ja allt. Kommer fortätta på www.islandsteam.horseworld.se tills vidare, måste tänka hur jag ska göra för har även fått en sammarbetsförfrågan vilket inte gör mig lika "frigiven" i kontraktet. Det är jätte kul, men ja... mer min grej och mer att jag måste ha det "fast".  
 
Till veckan kommer jag ev få nytt objektiv, super glad är jag över det och att mina föräldrar ställer upp för något jag verkligen vill ha. Gör mig så glad efter att ha vart så ledsen över att i stort sett missat chanserna till sommarjobb då planerna var att jag skulle resa i totalt 6 veckor, men dem planerna ändrades pga olika skäl. Så nu sitter jag här i soffan och undrar hur tusan jag ska få ihop pengar? Man vill inte leva på sina föräldrar när dem lägger ut så mycket för en, visst, jag är omyndig men känslan att kunna säga att "detta har jag tjänat ihop för egen slant" skulle kännas grymt, särkillt när jag drar in pengar på det. Kan inte säga så mycket då jag vill ha det som ett hemligt projekt tills det är klart, men just nu för mig själv ekonomiskt så kommer vi skaffa in lite i taget vilket kommer dra ut på det hela, samtidigt som jag sparar inför Island och massa annat är på G. Men grymt överasskade kommer nog alla bli:-) 
Den här "grejjen" är inte direkt Wow-tjoho för andra kanske, men för mig är det de då jag verkligen älskar allt nytt och saker som kan få människor att inspireras vilket jag hoppas kunna förmedla i "konsten". Känner nu också i farten att den blir mycket "", men kan inte uttrycka mig på annat sätt haha!
 
Kul ni som fortfarande är kvar på denna blogg och håller koll på uppdatering. Här kommer lite bilder på sånt som hänt... dvs från i Lördags, dagen innan jag åkte hem på sommarlov! (och imorgon åker jag ut till älskade älskade Rodi)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback