Den finaste vänskapen ♥

Det finaste man kan önska sig, är en bra relation till sin bästa vän, ha en sån vänskap som bästa vänner ska ha. Man kan dela både glädje och sorg, ha hur kul som helst och förlita sig på varandra. Sen första gången jag satt på Rodis rygg 2010, visste jag att han skulle bli min stjärna. Få mig le på dåliga dagar, visa mig läran om att förstå ett djur på flera hundra kilon. En sån speciell kille som Rodi lär jag nog aldrig träffa på igen.
 
Jag kan inte beskriva med ord vilka spår den här hästen har satt hos mig, han är den som betyder mest för mig. Kan inte vara tacksamare över all vår tid vi spenderar ihop och att denna häst har förlitat sig på just mig, att vi fungerar så bra ihop, vi förstår varandra. 
 
Jag tänker inte skriva mer, utan låta filmerna visa....♥
 


Sitter och bölar, så fiint gjort:')

2013-03-04 // 20:39:56

Hej, vilken fin blogg! :)
Vi har just nu en liten mini tävling, den som först gissar rätt på vad det är på bilden får en länkning och presentation om sin blogg! Lycka till :)

Direkt länk: http://smryttarna.blogg.se/2013/march/har-fatt-ett-paket.html

2013-03-05 // 10:03:25

Åh herre gud vilka fina filmer, jag började nästan gråta. Vad heter låten till den andra filmen? Åh så fint, man ser verkligen att ni är bästa vänner och litar fullständigt på varandra. Så underbart jag är alldeles tagen, kram

2013-03-05 // 16:30:21
» Fia

Var via den andra filmen som jag hittade hit, så fin! :) Om du vet namnet på låten i den vill jag också gärna veta, haha ^^

Svar: Åh tack:-) Är nog dax att göra en ny film för början utav detta året.. får ta tag i det efter praktiken, det är ju så grymt roligt, speciellt om man får bra slutresultat;) Blir ju så fina minnen!
elin eriksson

2013-03-05 // 21:16:08
» Fia

Okej, hittade låten... ;)

Svar: hehe:-))
elin eriksson

2013-03-05 // 21:19:20

Så sjukt fina videosar ! Du och din häst verkar ha ett underbart band mellan varandra . Jätte fin blogg också ! Kram :)

Svar: Taack så mycket, blir så glad över såna här kommentarer:-) Det har tagit sin tid att få det bandet vi har idag, Rodi är dock inte min egna häst:)
elin eriksson

2013-03-05 // 22:42:53

Sjuuukt fina filmer! <3
Btw kika gärna in hos oss på Team SJ - fyra hoppryttare på storhäst!
Kramar :)

Svar: Tack!:)
elin eriksson

2013-03-09 // 14:51:23

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback