Hanna packar...

Nu är Hanna i full gång och packar, för imorgon efter lunch åker hon sin långa väg hem med bussen. Får spendera en natt själv här då, kommer bli lite ensamt men på Fredag åker jag hem. Har haft det sååå kul här, mycket skratt och roligheter. Vart så himla lärorikt. Säger hej då till Jamila och hej dagen efter, då blir det takturs istölt. Jag själv ska dock inte tävla, ska hejja fram Elin och Eva, vara lite hästskötare och fota:-)
 
Men tills dess ska jag ta vara på dessa dagar som är kvar. Helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt, känns ju som vi precis börjat... 
Jaja, nästa vecka bjuds på en massa roligheter, ska sätta igång med markträningen ordentligt nu dessa två veckor bästa jag och Rodi vet förutom roliga uteritter. Ha det bra!
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback