Training motivation

Finns faktiskt en stor nackdel med att vara hemma, det är att jag inte tränar, bara tjockar. När jag är uppe på Wången höll jag faktiskt i träningen, sprang ned till gymmet som låg några meter ifrån huset, så nu kan man ju säga att jag har fetaste lovet- bokstavligen;) 
 
Vi har som ett litet "mini" gym här hemma, eller ja vi ska nog göra ett när tiden kommer, tills dess ligger crossarna och allt annat utspridd all over the place. Så får nog träna imorgon medans alla andra går i skolan/jobbar! Måste hitta motivationen nu när jag är hemma och framför allt som jag fått i uppgift, träna bålen. Jag mår så himla bra efter ett träningspass, känns som jag gjort något bra för kroppen och vill fortsätta.
 
Just nu känns det som jag kommer rulla fram och all träning har vart förgäves, haha från och med imorgon blir det inge mer godis eller sötsaker på en bra tag, hur ska det här gå?
 


Superfin header! :D

Svar: Tack!!:)
elin eriksson

2013-03-03 // 23:21:11

ha...ha.. känner detsamma, måste hitta motivationen och ta tag i träningen igen(:

2013-03-04 // 12:40:15

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback