Uteritt, ridning & Longering- praktikdag 2

Hade skrivit ett inlägg via mobilen, gick såklart inte att publicera det med den dåliga täckningen.. Snön vräkte ned på em, och just nu har vi världens storm ute!
 
Blev en uteritt idag innan lunch, vi red ut med Jamilas två anställda.
Sen longerade vi en häst som vi är en "gammal unghäst" som vi ska hålla på med nu.
 
Ibland kan jag skriva "vi", då menar jag oftast jag och min kompis Hanna. Hon går i samma klass som mig på Wången och praktiserar med mig här. Jag brukar ofta skriva med henne i bloggen och då glömma bort mig ibland, skriver då "vi" utan att ni kanske inte har någon aning om vilka mer än jag ja menar..så nu vet ni att det är Hanna jag menar! Hon är som en del utav bloggen känns det som, fast det är jag som skriver, haha:)
 
 
 


Alltså, den där Frigg.. jag trooor att jag red henne när hon stod på Island! Tror i varje fall att det är samma :)

2013-03-12 // 21:53:54

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback