www.islandsteam.horseworld.se

Ser att det fortfarande är 2/3 av mina läsare som kollar in här varje dag, super kul tycker jag men jag har alltså flyttat över www.islandsteam.horseworld.se. Fler möjligheter till design osv kommer komma då dem håller på att jobba för fullt för att kunna lansera hela sidan nu till veckan. Då kommer det bli bättre och jag längtar tills möjlighet med koderna kommer!
 
För övrigt har jag det bra, ska gå lite kurser denna vecka så har inge mer skola from idag. För att uppdatera er som fortfarande är här inne så går träningen med Gambri mer än bra, han ska faktiskt tävla den 19 maj inför examen med en trea då hennes skolhäst är halt så vi får hejja på dem! Den 22 maj är det ju Lag-SM uttagning vilket laget ser sjukt mycket framemot.. Roligaste tävlingen på året enligt mig!! 
 
Så hoppas ni följer med mig över på www.islandsteam.horseworld.se kommer fixa domänen sen också till .se och massa roliga saker kommer hända. Keeeeep going to my new blog:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback