Sprungit 1 mil- det går framåt!

ojojoj idag har jag överträffat mig själv i träningen. Gick ned på gymmet helt själv och hade som mål att springa 1mil för min mamma som just nu spinger 8mil med gänget där hemma. Det tog sin tid men JAG LYCKADES! Det är mycket för mig som inte ens gillar att träna, men nu på sista tiden har det blivit lite roligare, speciellt när man kan träna bort sin ilska.
 
Är så otroligt stolt över mig själv, att jag fortsatte och fortsatte, tänkte på allt som jag var arg på och bara släppte ut det. Kan säga att migg 5-veckors program ger resultat och på Måndag är vi inne på vecka 3! Resten utav dagen ska jag bara slappa, och tvätta senare ikväll. En klapp på axeln till mig idag. Kom ihåg att jag har en kategori (träningar- 5 veckorg program!) där kan ni från början följa mig i träningen som jag själv gett mig som utmaning:)
 
Så till alla er där ute- man kan klara allt, det är bara du själv som sätter stop! oavsett om det är i ridning eller träning på gymmet.
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback